....................................................................................................................

....................................................................................................................


2014-07-22

ADD of zo!

Ik heb nu eindelijk een naam
een begrip – een belangrijk woord
voor dit daar boven
tussen mijn oren.

Ik ben nu eindelijk in staat
de mist op te trekken,
gedachtenrazen uit te leggen,
beeldenstorm en hersenschim
ik ben een nieuwetijdskind.

Net als Einstein en Kennedy
heb ik dus ADD
overdag freewheelen
s´nachts ideeën versieren
mijn gekte vieren!

Eindelijk geen schaamte meer
ik mag er dus zijn
en bovendien plichtsgetrouw fijnbesnaard
in tranen uitbreken

En ik weet nu eindelijk
waarom ik voor
de alledaagse tunnelblik
af en toe Nederwiet nodig heb.

Ik heb nu eindelijk een excuus
voor aanwezige afwezigheid
lekker belangrijk hooggevoelig zijn
want net als Einstein en Kennedy
heb ik dus ADD
of zo!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen