....................................................................................................................

....................................................................................................................


2009-08-28

ABN – Algemeen Bekend Nederlands

nee, dat meen je niet
zeg ik en meen het niet
maar ik vertrek mijn gezicht
zoald jullie dat doen
en ik zeg
goh zeg
en zucht he, he
lekker toch,
en ik probeer mijn mondopening
te houden tussen „o“ en „e“
wat bijna lijkt op „eu“
oh leuk, dat meen je niet
zeg ik en meen het niet
en enthousiast betuig ik
vertel met drie oproeptekens,
maar denk stiekem
(oh kut), dat boeid me nu niet,
maar jij moet het kwijt, toch
mijn zigaret uit nerveuze trekjes
maar ik wacht geduldig
op de drie zoentjes
en zeg ten eindelijk
dat ik het zo gezellig vind
met jou zomaar op straat
samen te botsen
maar weet je,
ik ben superdruk
en moet al weer ervandoor
tot de volgende keer

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen