....................................................................................................................

....................................................................................................................


2006-03-21

mijn fiets op slot

ben eindelijk weer thuis
maar nog steeds onderweg
naar overal en nergens
en op
mijn weg
ligt geheugengoulash
om hem op
te eten
buig ik neer
en hij smaakt weer
naar jou

ben eindelijk weer thuis
maar mijn gedachtes lopen weg
naar overal en nergens
maar vooral weg
voor de buis
gezichtencarnaval
waaronder jou

ben eindelijk weer thuis
maar nog steeds niet in bed
diepe wallen onder mijn raam
en ik kijk naar
overal en nergens
maar vooral naar
de emotiecircus
daar boven in het trapeze
een kus
van jou

ben eindelijk weer thuis
sta te kijken
zit te denken
lig te dromen
en mijn woorden
zijn
nu
aangekomen
bij jou

razen eindelijk niet meer
glimlachend val ik neer

om uiteindelijk
weer

te slapen

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen