....................................................................................................................

....................................................................................................................


2006-03-15

Dankjewel fietskoerier

sinds jaren al
bouw ik met dominostenen
een kringloop
vanuit alle hoeken bekeken
mijn toren plannen en ideeën
en dan kom jij
met je wijsvinger blaas je tegen
één van mijn dominostenen
en ze vallen allemaal om
ik wordt woedend
en kan er echt niet tegen
hoe kun je
mijn stadje zomaar van tafel vegen
maar opeens
en dit had ik echt niet geweten
zijn ze verbonden - mijn dominostenen
zijn nu bronnen
van inspiratie
en dan heel zachtjes valt regen
en ze beginnen te bewegen
mijn toren, plannen en ideeën
zijn klaar om uit te breken

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen